Σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο χειρισμός ενός κινητήρα μέσω ενός Ινβέρτερ .Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα τροφοδοτείται με τριφασικό ρεύμα (3φ) 3x230(V) σε συνδεσμολογία (Δ), εως 4,2(Α). Ο κινητήρας θα δύναται να κινηθεί είτε δεξιόστροφα είτε αριστερόστροφα ανάλογα την επιθυμία του χειριστή με ταυτόχρονη ρύθμιση της ταχύτητας.
Ο χειρισμός 3φ κινητήρα με Inverter, είναι πλέον ένας διαδεδομένος τρόπος λειτουργίας των κινητήρων. Στη συγκεκριμένη εργασία χρησιμοποιούμε ένα Inverter FR-DF 40-36-036-EC (0,7 kw), το οποίο τροφοδοτείται με τάση 230(v) και παρέχει στον κινητήρα 3x230(v) το ονομαστικό του ρεύμα είναι 4,2(Α).
Οι δυνατότητες που μας παρέχει ο κινητήρας μέσω του Inverter, είναι η αλλαγή φοράς περιστροφής (δεξιά, αριστερά) του κινητήρα μέσω των εντολών που δίνουμε στο Inverter. Επίσης, μπορούμε να ρυθμίσουμε την ταχύτητα μέσω παραμέτρων που έχει το Inverter. Η ρύθμιση των στροφών μπορεί να γίνει αλλάζοντας τη συχνότητα (Hz) ή τα Ampere (A), βάζοντας διαφορετικές π.χ (συχνότητες), μπορούμε να χρησιμοποιούμε τον κινητήρα σε τρεις σκάλες ταχύτητας π.χ RL 10(Hz) χαμηλή ταχύτητα RM 30(Hz) μέση ταχύτητα, RH 50(Hz) υψηλή ταχύτητα, το ίδιο μπορεί να γίνει και με τα Ampere (A) μέχρι το ονομαστικό ρεύμα 4,2(A).
Για το χειρισμό του κινητήρα, υπάρχουν στην πάνω όψη του κινητήρα τέσσερις διακόπτες. Ο 1ος για απευθείας τροφοδότηση στους διακόπτες, αλλαγή φοράς και ρύθμιση ταχύτητας, ο 2ος δίνει τροφοδότηση στον κινητήρα μόνο μέσω των καλωδίων ασφαλείας στην εκπαιδευτική του χρήση, ο 3ος κίνηση αριστερά και δεξιά ο 4ος αλλαγή ταχύτητας σύμφωνα με τις ρυθμίσεις που έχουμε κάνει στο Inverter.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα:
ΑΒΒ drive ACS400 - Σύνδεση, προγραμματισμός, λειτουργία και έλεγχος από smartphone
Ο χειρισμός 3φ κινητήρα με Inverter, είναι πλέον ένας διαδεδομένος τρόπος λειτουργίας των κινητήρων. Στη συγκεκριμένη εργασία χρησιμοποιούμε ένα Inverter FR-DF 40-36-036-EC (0,7 kw), το οποίο τροφοδοτείται με τάση 230(v) και παρέχει στον κινητήρα 3x230(v) το ονομαστικό του ρεύμα είναι 4,2(Α).Οι δυνατότητες που μας παρέχει ο κινητήρας μέσω του Inverter, είναι η αλλαγή φοράς περιστροφής (δεξιά, αριστερά) του κινητήρα μέσω των εντολών που δίνουμε στο Inverter. Επίσης, μπορούμε να ρυθμίσουμε την ταχύτητα μέσω παραμέτρων που έχει το Inverter. Η ρύθμιση των στροφών μπορεί να γίνει αλλάζοντας τη συχνότητα (Hz) ή τα Ampere (A), βάζοντας διαφορετικές π.χ (συχνότητες), μπορούμε να χρησιμοποιούμε τον κινητήρα σε τρεις σκάλες ταχύτητας π.χ RL 10(Hz) χαμηλή ταχύτητα RM 30(Hz) μέση ταχύτητα, RH 50(Hz) υψηλή ταχύτητα, το ίδιο μπορεί να γίνει και με τα Ampere (A) μέχρι το ονομαστικό ρεύμα 4,2(A).
Για το χειρισμό του κινητήρα, υπάρχουν στην πάνω όψη του κινητήρα τέσσερις διακόπτες. Ο 1ος για απευθείας τροφοδότηση στους διακόπτες, αλλαγή φοράς και ρύθμιση ταχύτητας, ο 2ος δίνει τροφοδότηση στον κινητήρα μόνο μέσω των καλωδίων ασφαλείας στην εκπαιδευτική του χρήση, ο 3ος κίνηση αριστερά και δεξιά ο 4ος αλλαγή ταχύτητας σύμφωνα με τις ρυθμίσεις που έχουμε κάνει στο Inverter.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα:
ΑΒΒ drive ACS400 - Σύνδεση, προγραμματισμός, λειτουργία και έλεγχος από smartphone
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου